İçeriğe geç

Trendyoldan Alınan Cep Telefonu Iade Edilir Mi

Trendyol’dan alınan telefon iade edilir mi?

Cep telefonu vb. elektronik ürünler için, mallar eksiksiz ve hasarsız olduğu takdirde 15 gün içinde yasal iade hakkımız bulunmaktadır. Bölgemdeki telefonları toplayan kişi benim.

Hangi durumlarda cep telefonu iade edilir?

Evet, satın alınan malın ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iadesini, ayıpsız bir ürünle değiştirilmesini, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir.

Kutusu açılan telefon iade edilir mi?

Yapıları gereği, sonraki kullanıcılara sunulması halinde ciddi sağlık sorunları riski bulunmaktadır. Bu ürünlerin ambalajı ve koruyucu bandı açılmışsa, kanunen öngörülen durumlar haricinde iade/değişim mümkün değildir.

Hangi ürünler iade edilemez?

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, çabuk bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler ile kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır.

Trendyol’da hangi ürünler iade edilemez?

Tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulan veya son kullanma tarihi yaklaşan ürünler iade edilemez. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayolar, bikiniler, kitaplar, kopyalanabilir yazılımlar ve programlar, DVD, CD ve kasetler, kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.)

Trendyol iadeyi kabul etmezse ne olur?

Kargo şirketi iadenizi seçtiğiniz tarihte alamadıysa, bir sonraki iş gününde tekrar sizi ziyaret edecektir. Kargo şirketinin gönderdiği bilgileri SMS ve e-posta yoluyla takip edebilirsiniz. İadeniz ikinci planlanan tarihte alınamazsa, size verilen iade kodu iptal edilecektir.

Ambalajı açılmış telefon iade olur mu?

Satıcı, ambalajı açılmış telefon gibi elektronik ürünleri geri almayı reddetme hakkına sahip değildir! Bunun yasal bir dayanağı yoktur.

Cep telefonu 14 gün içinde iade edilir mi?

1. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca, Alıcı, satın aldığı ürünü, hiçbir hukuki ve cezai gerekçe göstermeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, teslimat tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir.

İnternetten alınan telefon nasıl iade edilir?

Tüketici, satın aldığı ürünü 14 gün içinde açıkça belirtmeli ve mağazaya bu ürünü iade etmek istediğini yazılı olarak bildirmeli ve cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin kendisine ulaşmasından itibaren 10 gün içinde ürünü satıcıya iade etmelidir. Ürünü iade için gönderme masrafları satıcıya aittir.

Kutusu zarar görmüş ürün iade edilir mi?

İade yaparken ürünü orijinal ambalajıyla birlikte iade etmelisiniz. Orijinal kutusu veya ambalajı hasar görmüş (örneğin kargo etiketi yapıştırılmış veya bantlanmış) ve yeniden satılabilirliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.

Kurulumu yapılmış telefon iade edilir mi?

”Satın alınan elektronik ürünlerde; SIM kart takılmış, Wi-Fi ile şebeke bağlantısı kurulmuş, kurulum yapılmış, sarf malzemesi kullanılmış, koruyucu bantları çıkarılmış, aktivasyon yapılmış ve kullanıcı oluşturulmuş olması halinde iade kabul edilmemektedir.

Paketi açılan ürün iade edilir mi?

Ambalajı açılmış ürünlerde, internet üzerinden satın alınan ürünlerde tüketicinin genellikle cayma hakkı bulunmaktadır.

Satıcı iade yok diyebilir mi?

Hayır, yapamazsınız. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre, tüketicilerin mağaza ve iş yeri gibi satış noktalarında yapılan peşin satışlarda, satılan malın ayıpsız olması halinde değişim veya iade hakkı bulunmamaktadır.

Sim kart takılan telefon iade edilir mi?

Cayma süresi içerisinde tüketici, malı işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun olarak kullanabilir. Bu hükümlere göre, cayma hakkı şu anda telefona SIM kart takılı olsa bile kullanılabilir.

İade kabul etmeyen satıcı nereye şikayet edilir?

Başvuru, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici hakem heyetine yapılabilir.

Trendyoldan telefon aldim garantiye nasıl gönderilir?

Cihazınızda arıza olması durumunda hasar bildirimini Trendyol Sigorta Müşteri Hizmetleri 0850 955 14 14 numaralı telefondan yapmalısınız. Müşteri temsilcimiz tarafından oluşturulan hasar dosya numarası ve kargo kodu ile birlikte cihazınızı en yakın MNG Kargo aracılığıyla Techpoint Servis ve Destek Hizmetleri A.Ş.’ye gönderebilirsiniz.

Trendyoldan alınan ürün mağazada değişir mi?

Web sitemiz üzerinden değişim mümkün değildir. Satın aldığınız ürünü mağazalarımızdan değiştirebilirsiniz.

Trendyol yetkili satıcı orjinal mi?

Satılan ürünler orijinal mi? Trendyol üzerinden satılan tüm ürünler markaların ürün kataloğunda yer alan orijinal ürünlerdir. Sahte, taklit veya replika ürünler Trendyol’da yer almaz. En yüksek kalitede ürünler sunan saygın tedarikçiler ve yetkili şirketlerle çalışıyoruz.

Kargoyu teslim almadan iade edilir mi?

Kargo sahibi kargoyu belirli bir süre içerisinde teslim almazsa kargo şirketi kargoyu iade edebilir veya imha edebilir. Teslim alınmayan kargo genellikle 3 ila 15 gün arasında depolanır. Bu süre kargo şirketinin belirlediği zaman dilimlerine göre değişiklik gösterebilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

bahcesehir escort beylikduzu escort esenyurt escort istanbul escort atakoy escort esenyurt escort kumburgaz escort esenyurt escort avcılar escort sisli escort travesti escort beylikduzu escort beylikduzu escort beylikduzu escort umraniye escort pendik escort ataşehirescort istanbul escort istanbul escort avcılar escort bursa escort şişli escort Gaziantep Elden Ödeme Alan Escort